9.17.2011



我好鍾意睇報紙
但係又好怕睇報紙
鍾意係鍾意睇港聞版
唔鍾意係唔鍾意報紙既墨
每次睇完成對手成個身都會污漕晒
(輕微潔癖..)

然後為左睇港聞
每次開電腦第一時間就係上YAHOO睇晒所有明報 星島既新聞
但係網上新聞始終唔夠詳盡
所以每日都會逼自己搭地鐵拎一份免費報紙或者買一份
但係 始終都係冇拎過 冇買過...

如果網上新聞都可以有報紙咁詳盡就好
不過拎住部電腦都比唔上拎住一份真實既報紙喺手既感覺好
望住份報紙 直情覺得d新聞都真實d
可能因為有好強烈既意識覺得 網絡上流傳既任何消息都唔可以盡信
所以都係覺得睇手拎住既報紙 感覺暢快d

就好似一本書同一部電子書既分別
電子書係方便 但就係少左其中一份睇書既樂趣
冇得‘蠍’書 
對我泥講 電子書嗰D叫潑’書 而唔係‘蠍’書
加上 睇真實一本書可以睇埋佢既排版設計,內頁設計
電子書就冇得睇
再加上 我係鍾意先睇結局既人
對住本電子書真係要dom心口
‘蠍’書超級唔方便 冇得不斷翻睇結局
簡直係折磨





我決定
要努力克服報紙!










講開報紙
最近肥佬黎搞搞震又出左份免費報紙 
爽報
冇睇過但係都想見識一下
一份免費報紙到底可以不雅到邊個程度
因為連網上新聞都'彈'到爽報一文不值
圖多過字 淫褻內容多過新聞
慘了慘了
依家d小朋友咁早熟 再睇埋爽報
仲得了?


教畫既時候已經見識過依家d小朋友思想有幾歪
以下係我同一個只有6歲既小女孩對話
「老師 我學校坐我隔離個男仔好煩呀」
「咁你唔好理佢囉 佢上堂煩你你同老師講嘛」
「唉 我真係好想殺左佢 用槍一野打爆佢 等佢收聲」
「嘩 唔得架喎 殺人犯法架喎 買槍都係犯法架喎」
「唔驚 我仲係小朋友 冇事既 大個先要坐監JA MA」


未來既香港會係點.................................

沒有留言:

發佈留言