9.11.2011

雜嘜(1)


好可愛
青蛙仔扮KERORO


如果有一日
我可以無憂無慮咁享受生活既話
我可能會去搵隻企鵝幫佢扮靚

因為真係好想養企鵝!~ 諗下都開心


不過幾時先會到嗰日 起碼都要六七十歲
如果我未死既話

又如果世界未末日既話




講開世界末日
記得有次番工 有個信奉基督教既老師話:
‘其實呢 真正既世界末日唔係2012年
而係以色列統治世界既時候’
.................................
如果係既話 就真係一百個放心
幾時先會到/輪到以色列統治到世界?
就算打第三次世界大戰 開戰3日以色列都冇左啦 ...
btw 唔好咁多廢話 做人都係要活在當下




又講開宗教
前日同母親大人睇911既特輯
睇下睇下就開始傾宗教狂熱既問題
愈傾愈激動

我明白宗教係唔可以胡亂批評
但我個人認為 宗教係自私的

好 再講會得罪人 BYE :P

















BLING BLING矛盾問題
一隊足球隊入面
有一個所有射球都擋得到既守門員
有一個所有龍門都攻得破既射球手
如果練波既話
射球手入唔到波應該開心定唔開心  呢?

沒有留言:

發佈留言