9.10.2011




印象中 第一次喺學校見到呢幅畫
已經覺得畫中既女主角好似無線劇集‘無頭東宮’入面既東宮 陳妙瑛

之後每次經過見到個腦都會浮起十萬個陳妙瑛加陳妙瑛加陳妙瑛
仲會好興奮咁同身邊既人講 : 陳妙瑛呀!!
諗番起都好笑

望住
陳妙瑛諗番每次喺冇指定對象既情況下畫人像畫既時候
都會有意無意咁畫左一D我地熟悉既人既面孔出泥
其實係有D得人驚 到底點解我會畫左個好似某某人既人出泥呢?
唔通我潛意識對呢個人.........有D唔知咩咩咩..?
雖然唔知係D咩咩咩 但確實係有D詭異 不過又幾好笑






其實其實其實    點解‘印象’ 唔係 ‘像’ 而係 ‘象’?
‘像’有好像既意思 咁何解印象會係大笨象個象?

ER...  我估係因為有企人邊既‘像’係形容人

而‘印象’又唔限定只係對人
加上象同像係同音字 所以係‘印象’
UM... 然後再上網search 結果淨係搵到一堆原子印同騎大象

-.-
可能我唔識搵啦 遲D去開圖書館真係要搵搵點解

如果記得既話

2 則留言:

  1. 你是否有想過為何腦裏浮現出來的是電視藝員而非其他人?人有相似是很平常之事,但我們不會很容易記起一個坐在身邊的地鐵站乘客,又或者超級市場裡那個收銀員,基本上這些每天在我們擦身而過的人都不會留下深刻印象,而明星偶像則每天出現在各種傳媒報導,即使沒有見過真人卻好像"見慣見熟"般。

    回覆刪除